Suomen Spanieliliitto ry:n vuosikokous

18.3.2017 Lempäälä

SSL:n jäsenyhdistyksille on postitettu kokouskutsu.

TAIPUMUSKOKEITTEN JÄRJESTÄJÄT HUOM. päivitys 21.2.2017

TAIPUMUSKOKEITTEN LISÄTUKI

Suomen Spanieliliiton hallitus on jo aiemmin päättänyt tukea omien yhdistystensä järjestämiä taipumuskokeita maksamalla järjestävälle yhdistykselle SSL:n rotujen osallistumisesta 10 €/koira.

Hallitus on kokouksessaan 14.2.2017 päättänyt edellisen lisäksi lisätuen maksamisesta omille yhdistyksilleen 30 € / kokeessa arvosteleva tuomari.

Eli yhden tuomarin koetta tuetaan 30 eurolla, kahden tuomarin koetta tuetaan 60 eurolla jne.

14.2.2017

Tiedote: Koirien kohtelu koulutuksessa

Suomen Spanieliliitto ry tuomitsee Suomen eläinsuojelulain vastaisen eläinten kohtelun sekä väkivallan käyttämisen osana koiran kouluttamista. Koirien kouluttamiseen ja käsittelyyn ei kuulu fyysinen rankaiseminen. Eläinten kouluttamisesta on saatavilla huomattava määrä tietoa, joka mahdollistaa eläinten eettisen kohtelun koulutuksessa. Eri harrastuslajeissa koirien tarvitsemat taidot ja käyttäytyminen ovat niille koulutettavissa ilman koirien kaltoinkohtelua.

Suomen Spanieliliitto ry:n puolesta

Jari Parkkisenniemi